داستان های فهیمه
داستان های فهیمه
داستان هایی که من مینویسم
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط فهیمه میرزایی |

داستان مورچه کوچولو

 

 

 

باید برم.آه وای مامانم دوباره نگرانم شده.اگر دیر برسم دوباره باید نیم ساعت به غرغر های مادرم گوش بدم...

 

تق تق من اومدم.مامان؟؟؟؟!!!

 

تو کجا بود؟

 

مامان ببین من رفتم تو باغچه که....

 

مگه نگفتم اونجا نرو؟اونجا خیلی خیلی خطرناکه.

 

مامان من سالمم و حالم خوبه پس نیازی نیست ناراحت بشی.

 

اوففف برو تو اتاقت دیگه نمیتونم تحملت کنم.بدو برو...

 

این مامانم که هی رو اعصاب آدم راه میره....آهان خیلی تو شب حال میده برم بیرون اونجوری مامانم فکر میکنه من خوابم..

 

                        2 ساعت بعد

 

مامان من رفتم بخوابم بای بای.

 

وای بدو بدو پنجره لعنتی چرا اینقدر سفت شدی.وای رفت بالا باید برم.اه ااه واااااااااای آخ افتادم پایین دردم گرفت.باید برم تا مامانم منو ندیده.

 

اووووو تو شب خیلی باغچه آدما وحشتناکه.وااااای باید برم خونه میترسم..من یکی که رفتم....

 

وای خدا این چیه؟؟/

 

نه یه زنبور.

 

سلام مورچه ی فسقلی خطرناکه شب ها بیرون باشی.

 

ببخشید آغا زنبوره من باید برم خونه مامانم نگرانم میشه.

نه نه کجا به این زودی؟؟؟؟

   حالا مورچه بدو زنبوره هم دنبالش بدو

 

واااااااااااااااااااااااااااااااااای مامان جونم کجایی بچه نازت را میخوان بخورن.ماماااااااااااااااااااان

 

وایسا مورچه فسقلی کجا؟؟؟

مامانییییییییی

مورچه پشت یک شاخه قایم شد

 

هه هه هه خسته شدم.وای مامانی از این به بعد به حرفات گوش میگم...واااای مامانی زنبوره منو پیدا کرد.

 

کجا فسقلی؟فکر کردی پیدات نمیکنم؟وایسا..

 

 

های وای آی وای کمکم کنید.کمک کمک کمک.چی پنجره اتاقم.آخ جون باید سریع برم اونجا.

 

 

هی کوچولو بیا.آ گرفتمت

 

 

کمک کمک.خواهش میکنم منو نخور گوشتم تلخه.بد مزم.

 

آه اشکالی نداره با نمک میخورمت یا شایدم با شکر به هر حال بیا برو تو دهنم.

نه.آهان آهان آهان دیدی با پا زدم تو دهنت ولم کن.

مورچه از دست زنبور افتاد روی زمین.

 

آخ مورچه احمق.دهنم

من رفتم.. آه رفتم از پنجره بالا.وای بدو بدو پنجره چرا بسته نمیشه؟؟؟الان میاد.هورا بسته شد.آه وای خسته شدم وااای بالاخره رسیدم خونه....

                      پایان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: